lunes, 2 de noviembre de 2009

Sessió pràctica del 2 de Novembre de 2009

La classe d’aquest matí ha estat realitzada a partir de la manipulació d’un objecte principal, la pilota. Arran d’aquesta proposta s’ha realitzat un treball bastant específic de llançaments i recepcions juntament amb treball col·laboratiu i competitiu entre equips. En la sessió d’avui, com a norma general, he tingut unes sensacions molt positives, cosa que ha estat induïda pel tipus de tasca realitzada i el material emprat. Treballar amb objectes, i en aquest cas pilotes, és una cosa que m’agrada i de seguida connecto i m’implico en les activitats.

A banda d’això, crec que la classe d’avui ha tingut major dinamisme que la del dia anterior. Pot ser el ritme de treball ha estat igual, però el que he sentit és que l’hora i mitja s’ha passat bastant ràpid. La raó que podria explicar aquest fet rau en què la classe del dia passat tenia una part d’activitats i exercicis més dirigits que no pas la d’avui, en què els jocs han estat més presents. Fer activitats com les d’avui és quelcom que em motiva més i afavoreix una vessant més lúdica de l’EF, d’aquí que les meves sensacions hagin estat tan positives.

El fet d’utilitzar aquest tipus de metodologia juntament amb tot el treball de llançaments i recepcions ha resultat ser clau per a la bona connexió que he tingut amb la resta de companys, ja que tots els jocs eren grupals i amb certs components competitius.

Per últim, a banda de les experiències com a alumne, també voldria destacar la validesa de portar a terme una classe com la d’avui a l’escola de primària, donat que els recursos són totalment assequibles i l’espai també és força raonable d’aconseguir. A més, la participació del mestre quedaria relegada a un rol d’observador essent els alumnes els principals protagonistes.

No hay comentarios: